Algemene Voorwaarden
Op deze pagina vindt u de Algemene Voorwaarden van Rondeltap Tuinen.
- Bij accepteren van de offerte waar werkzaamheden langer dan 3 dagen duren dient u 30% aan te betalen. Indien de benodigde materialen boven 30% komt worden alle materialen gevraagd in de aanbetaling.
- Bij accepteren van de offerte waar werkzaamheden langer dan 7 dagen duren dient u 30% aan te betalen. Nadat het project 1 week loopt nogmaals 30% en bij oplevering de laatste 10%. Indien de benodigde materialen boven 30% komt worden alle materialen gevraagd in de aanbetaling.
- Werkzaamheden en/of materialen die niet in deze opgaven benoemd en of omschreven staan vallen buiten deze prijsopgave/overeenkomst en worden tegen de dan geldende uurlonen en prijzen aan u doorberekend. Meerwerk wordt uitsluitend in regie uitgevoerd na schriftelijke opdracht van de opdrachtgever, tenzij anders overeengekomen.
- Rondeltap Tuinen levert uitsluitend eerste kwaliteit beplanting. Zijn er desondanks planten die niet of onvoldoende zijn aangeslagen binnen een groeiseizoen, zullen deze kosteloos worden vervangen. De controle hierop vindt in overleg met de opdrachtgever plaats. Als blijkt dat de adviezen niet of onvoldoende zijn opgevolgd, vervalt de plantgarantie.
- Een aantal werkzaamheden en leveringen zijn lastig vooruit te bepalen en zijn daarom als stelpost of verrekenbare(V) post weergegeven. Aangezien het tijdens de opruimwerkzaamheden regelmatig voorkomt dat er onverwachte zaken te voorschijn komen en het ook niet mogelijk is om de juiste hoeveelheid af te voeren materialen en aan te voeren zand, grond e.d. te berekenen worden deze werkzaamheden volledig in regie uitgevoerd. Uiteraard proberen wij deze van tevoren zo goed mogelijk in te schatten maar zal afrekening plaats vinden op basis van de werkelijk gewerkte uren en hoeveelheden.
- Mobiele toilet plaatsen.
De kosten hiervan bedragen € 85,- per week incl. schoonmaak excl. aan-afvoer € 165,-
Genoemde bedragen incl. BTW
Wij maken hier wel/geen gebruik van - Het contract voor tuinonderhoud en aanleg wordt elk jaar in overleg aangepast door eventueel gestegen kosten.
- Na afloop van de werkzaamheden ontvangt u een factuur met betalingstermijn van 14 dagen
- In deze offerte zijn geen werkzaamheden boven de 2,5 meter hoog opgenomen.
- Offerte is geldig 3 weken na offertedatum onder voorbehoud van tussentijdse prijsstijging.
- In de boven genoemde prijsopgave is geen rekening gehouden om de bouwplaats vrij te maken van obstakels die onze werkzaamheden kunnen belemmeren. Dit geldt voor zowel boven als ondergronds. Opdrachtgever is hiervoor verantwoordelijk. Voortvloeiende kosten zullen in rekening worden gebracht bij opdrachtgever.
- Alle werkzaamheden worden tijdens normale werktijden uitgevoerd, namelijk maandag t/m vrijdag tussen 07:00 en 17:00. Indien door opdrachtgever wordt verzocht van de normale werktijden af te wijken, zal een toeslag aan de opdrachtgever in rekening worden gebracht.
- Werkzaamheden kunnen aansluitend in één werkgang worden uitgevoerd, daar waar wij oponthoud of vertraging oplopen buiten ons toedoen, zullen voortvloeiende kosten in rekening worden gebracht bij opdrachtgever.
- De uitvoer van extra werk zal opnieuw worden ingepland als het werk dit eventueel niet direct toelaat.
- Opdrachtgever dient zorg te dragen voor een recente en tijdige KLIC-melding en de betreffende documenten dienen op het werk aanwezig te zijn.
- Wij zijn niet aansprakelijk voor de eventuele schade of verzakkingen aan bestaande gebouwen, terrein, kabels en leidingen etc. als gevolg van bovengenoemde werkzaamheden.
- Benodigde vergunningen dienen vooraf door de opdrachtgever te worden verzorgd ( bouwkundige constructies, snoeien of rooien van bomen etc. )
- Inplannen van werkzaamheden zal plaatsvinden na ondertekening en aanbetaling van offerte.
- Alle materialen die worden gebruikt zijn eigendom van onze onderneming totdat het volledige overeengekomen bedrag voldaan is.